Učenička okruženja zahtijevaju akustički glasne prostore, soba koja se koristi za tradicionalnu nastavu koju vodi profesor u jednoj minuti također se treba prilagoditi za grupni rad; dvije aktivnosti koje zahtijevaju dosta različite akustičke uvjete. Osim toga, strop ponekad dobiva namjerni ili nenamjerni fizički utjecaj.

Međutim, dobro zvučno okruženje može podržati neke od ključnih procesa učenja kao što su komunikacija, studentske suradnje, pregovaranja i opće društvene kompetencije. Kvaliteta zvuka može stvarno utjecati na obrazovne rezultate sa stanovišta učenika i učitelja.

Ecophon zauzima sveopći pristup u prepoznavanju bitnog kada se radi o razumijevanju zvuka u obrazovnim prostorijama; Odnos između profesora / učenika, njihove aktivnosti (stil podučavanja / učenja u učionici) i prostor u kojem se nalaze, predstavljaju osnov razumijevanja u cilju stvaranja odgovarajućih akustičkih uvjeta.

Optimiziranje akustičke udobnosti prostorije jača i podržava ključne obrazovne odnose;
- Okruženje fizičkog učenja
- Opredjeljenje učenika u učenju
- Pedagoške prakse